Субота, 17.04.2021, 18:39
Вітаю Вас Гість | RSS

Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гості сайту

Каталог файлов

Головна » Файли » Семінари

Матеріалу тренінгу дивитися тут
25.03.2019, 22:02

Тренінг для вчителів початкових класів відповідно до Концепції «Нова Українська школа» 

25.03.2019р. Група №49          Фото

 

План роботи

 

1пара. Відкриття очної сесії. Привітання учасників. Огляд освітньої програми. Представлення команди тренерів.Знайомство учасників. Вироблення правил. Очікування учасників. Вхідне діагностування

2пара. Концепція Нової української школи. Виклики, що стоять перед початковою школою. Чинники якісної початкової освіти. Мета і головні компоненти Нової української школи: дитиноцентризм, компетентнісний підхід, педагогіка партнерства

3пара. Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті концепції Нової української школи

4пара. Особливості розвитку дітей 6-7 річного віку. Початок навчання у школі: вплив на емоційний стан і поведінку дитини. Особливості психічних і пізнавальних процесів

5пара. Онлайн-курс для вчителів початкової школи на сайті Еd-era. Інформація про курс. Програма курсу. Академічна доброчесність у процесі роботи з дистанційним курсом. Реєстрація вчителів на онлайн-курсі

 

26.03.2019р.   Група № 49         Фото

28.03.2019р.   Група № 54         Фото

План роботи

1 пара. Принципи Державного стандарту початкової загальної освіти. Зміст освіти: освітні галузі. Планування на тиждень. Планування на день. Навчальні види діяльності, в основі яких діяльнісний підхід (модельні програми). 

2 пара. Inquiry – basedlearning. Планування навчання через дослідження за запитами учнів.

3 пара. Основні шляхи співпраці з батьками. Форми спілкування: формальне й неформальне спілкування,  батьківські збори, індивідуальні зустрічі з батьками, батьківська кімната. Залучення батьків до освітнього процесу: батьки як помічники вчителя.

4 пара. Лепбук. Активність у групах. Моделювання діяльностей. Створення тематичного лепбука. Стратегія «Дискусія».

5пара.  Вимоги до створення й оформлення авторських розробок. Банк авторських розробок. Розподіл тем для самостійної роботи учасників тренінгу

 

27.03.2019р. Група №49          Фото

План роботи

1пара. Роль учителя у формуванні психологічно безпечного середовища. Забезпечення права вибору.  Формування спільних цінностей. Встановлення правил. Практика ранкових зустрічей.

2пара. Фізичне середовище. Навчальні центри/освітні осередки. Навчальні матеріали та їх організація. Участь дітей в організації освітнього середовища. Святкування багатоманітності та соціальна інклюзія. Діти з особливими освітніми потребами

3пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

4пара. Інтегроване навчання. Формування міжпредметних компетенцій у процесі тематичного навчання. Діяльнісний підхід. Щоденні 5, щоденні 3

5пара. Діяльнісний підхід. Критичне мислення і вирішення проблем. Стратегії розвитку критичного мислення. «Робота в парі, робота в групі»

Категорія: Семінари | Додав: Anet2111
Переглядів: 350 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 243

Заставська Ганна Володимирівна
uCoz
счетчик посещений