Середа, 21.04.2021, 20:29
Вітаю Вас Гість | RSS

Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Гості сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Читайлик

Читати далі

Астрід Анна Емілія Ліндґрен

«Міо, мій Міо»

Повість  – прозовий  твір з однолінійним сюжетом  про реальні  події  з реальними людьми

Казка  - коротка розповідь  про фантастичні події, вигаданий  світ з  чарівними персонажами

Фентезі  (англ. fantasy — фантазія) — літературний жанр, в якому магія та інші надприродні  явища  є  головними  елементами  сюжету,  теми  чи  місця  дії.  Багато історій  цього  жанру  відбуваються  у  вигаданих  світах,  де  магія  є  звичною справою.

Тема - протиставлення  труднощів реального життя дитини,  яка знаходиться під опікою, мріям маленької знедоленої дитини

Ідея - утвердження  цінності щасливого родинного життя, де панує мир і злагода

Проблеми - турбота батьків про дитину та їх байдужість, любов і ненависть, Добро і Зло

       Сенкан

Бусе

Розумний, мудрий

Страждає, мріє, товаришує

Шукає своїх батьків

Міо

                                     «Реальне та фантастичне у творі»

                      Реальне

                   Фантастичне

Бу Вільгельм Ульсон

Міо

Проживає у Стокгольмі

Проживає у Країні Далекій

Не  має  батьків,  тому  знаходиться під опікою

Знайшов батька-короля

Тітка  Едлі  й  дядько  Сікстен  не любили хлопчика

Батько  щиро  любив  хлопчика  і піклувався про нього

Відчував себе самотнім у родині 

Відчував любов і турботу

Мав  друга  Бенка,  любив розмовляти з конем

Мав друга Юм-Юма і коня Міраміса

Відчував  прихильність  тітки Лундін

Відчував  прихильність  майже  всіх

персонажів

Мріяв про щасливе життя

Мріяв здолати Зло (жахливого лицаря Като)

 

Вирушив  у  подорож  і  здолав  усі перешкоди

 

Повернувся до дому переможцем

                      Реальне

                   Фантастичне

Міо був вихованцем тітки Едлі та дядька Сікстена

Потрапив у Країну Далеку

Мав друга Бенка

Зачаровані птахи

Дружні сімейні стосунки у родині Бенка

Лицар Като

Погане ставлення тітки Едлі й дядька Сікстена до Буссе

Подвиги Міо

 

       Гра «Так, чи ні»

1.  Астрід Ліндгрен шведська письменниця? (Так)

2.  Вона народилася у Стокгольмі? (Ні, поблизу м. Віммербю)

3.  Астрід Ліндгрен мала веселу вдачу, багату уяву, хист до жартів і до цікавих оповідей? (Так)

4.  Її  першим  твором,  який  приніс  славу  була  повість-казка  «Пеппі Довгапанчоха»? (Так)

5.  Товариша Міо у Далекій країні звали Юм-Юм? (Так)

6.  Міо повинен був подружитися з Като? (Ні, потрібно було його здолати)

Літературний диктант «Дешифровщик»

1. Жінка, яка дала Міо яблуко. (Лундін.)

2. Сестра Нонно. (Ірі.)

3. Ім'я хлопчика, який колись був птахом. (Ено.)

4. Друге слово в назві країни, куди потрапив Міо. (Далека.)

5. Друге ім'я Бу... Ульсена. (Вільгельм.)

6. Той, хто дав Міо меча. (Зброяр.)

7. Друг БуСсе у Стокгольмі. (Бепко.)

8. Квіти, що росли в саду короля-батька. (Троянди.)

Шифр (номер літери у словах відповідях) 1 1 2 1 5 6 2 5

Асоціативний вибірковий диктант

Виберіть ті слова, які асоціюються у вас із образом Міо.

         Дивний, освічений, спокійний, добрий, відповідальний, вразливий, забіяка, пихатий, сміливий, незвичайний, чемний

Чарівна скринька артефактів.

Що символізують предмети. Яку роль вони зіграли у житті героя? 

Пляшка (найкраще місце відпочинку для духа)

Яблуко (знак, який допоміг перенестися у зовсім інший світ)

Ложка (допомогла втамувати голод)

Сопілка (символ дружби, єднання рідних душ)

Плащ (зробив героя невидимим)

Листівка (Послання у Країну Далеку)

 

Карта-схема  Країни  Далекої

Знайти  помилку  і  віднови  послідовність подій.

Зачаровані птахи

Залізний пазур

Колодязь, що ввечері шепоче

Страшна печера

Мертвий ліс

Трояндовий сад

Міраміс

Като

Пізнай героя за описом, за цитатою.

1. «Який  він  був  гaрний,  як  мерехтіло  золотом  та  діaмaнтaми  його  вбрaння! З вигляду він був схожий на Бенкового  тaтa, тільки вродливіший». (Король)

2. «То  був  хлопчик  з  тaким  самим  кaштaновим  чубом  і  з  такими  самими  кaрими очимa, як у Бенкa. Він був повaжніший і чемніший від Бенкa».(Юм-Юм)

3. «Я  люблю  птaшиний  спів,  люблю  музику  своїх  срібних  тополь,  aленaйдужче люблю слухaти, як сміється в сaдку мій син. (Тато-король)

4. «Його золотa грива маяла нa вітрі, a золоті копитa блищaли в сонячному промінні. Він вистрибом мчaв просто до мене, тa ще й голосно іржaв». (Міраміс)

5. «Який він страшний. Ми дивилися на його жахливе обличчя, а він мовчки дивився на нас. І його зло лилося на нас, мов холодний струмінь, палило наші  обличчя, мов пекучий вогонь, просякало крізь наші голови, крізь наші руки, ятрило нам очі, заповнювало легені, коли ми дихали». (Като)

6. «У нього білявий чуб, блакитні очі, а того вечора на ньому були короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка і червона шапочка» (Бу Вільгельм Ульсон)

7. «Такого кремезного й дужого чоловіка я ще ніколи не бачив. У нього був довгий рудий чуб, така сама довга руда борода й густі кущуваті брови. І таких великих, геть чорних від сажі рук, як у нього, я теж зроду не бачив» (Зброяр)

8. «Як я тепер виріс і зміцнів, який став рум'яний і здоровий. Я засмаг на сонці й набрався  сили.  Я  міг  би  однією  рукою  повалити  Янне,  якби  опинився  на Упландській  вулиці.  Але  все-таки  я  не  повалю  його,  бо  не  хочу  туди повертатися». (Міо)

Літературні диктанти

  1. Скільки років було головному героєві Бу Вільгельму Ульсону? (9)
  2. Чому Буссе жив у тітки Едлі та дядька Сікстена? (Був сиротою)
  3. Білявий чуб, блакитні очі, короткі брунатні штани, сіра вовняна сорочка, червона шапочка це портрет... (Буссе).
  4. Хто з дорослих добре ставився до хлопчика? (Тітка Лундін, батьки його друга Бенка)
  5. Де опинився Буссе? (У Країні Далекій)
  6. Як звали нового друга Mio? (Юм-Юм)
  7. У Mio був кінь на ім’я... (Міраміс).
  8. Хто подарував хлопцям чарівні сопілки? (Пастушок Нонно)
  9. Що шепотів колодязь біля хати їрі? (Казки та пісні)
  10. Хто допомагав Mio та його другу в Країні Далекій? (Сама природа)
  11. Чиє ім’я наводило на всіх жах? (Лицаря Като)
  12. Які чарівні речі допомогли Міо здобути перемогу? (Меч, що рубає камінь, срібна ложечка,плащ-невидимка)

 

А. Ліндгрен  «Міо, мій Міо» (Реальне життя)

1.  Яке повне ім’я головного героя на початку твору? (Бусе  Вільгельм Ульсон)

2.  Де він проживав? (У Стокгольмі)

3.  Як звали його опікунів? (Тітка Едля та дядько Сікстен)

4.  З ким він товаришував? (З сусідським хлопчиком Бенко)

5.  Чому він по-доброму заздрив товаришу? (Що у того був тато)

6.  З ким, крім Бенко, любив проводити час Бусе? (З конем, що звався Калле-Джигун)

7.  Хто ставився прихильно до хлопчика? (Тітка Лундін)

8.  Чим вона його пригощала? (Цукерками і яблуками)

9.  Що тітка Лундін попросила зробити Бусе? (Кинути листівку у скриньку)

10.  Яким стало яблуко, яке подарувала тітка Лундін? (Осяйним, золотим)

11. Кого врятував хлопчик? (Духа з пляшки)

12. Звідки прибув дух? (З Країни Далекої)

 

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» (У Країні Далекій)

1.  Як називалася країна, куди прилетів Бусе? (Країна Далека)

2.  Як його стали там називати? (Міо)

3.  Кого найперше зустрів там хлопчик? (Батька-короля)

4.  Як ставився до нього батько? (Він його дуже любив)

5.  З ким потоваришував Міо? (З Юм-Юмом)

6.  Кого подарував батько синові? (Коня)

7.  Як звали коня? (Міраміс)

8.  Як називався острів, на якому стояв замок короля? (Острів Зелених Лук)

9.  Як можна було попасти в Землю Заморську і в Землю Загірну?  (Через міст Вранішньої Зорі)

10. Як звали хлопчика – пастуха? (Нонно)

11. Хто загрожував жителям Країни Далекої? (Лицар Като)

12. Де жив лицар Като? (На Землі Чужинецькі)

 

А. Ліндгрен «Міо, мій Міо» (У Землі Чужинецькій)

1.  Про що шепотів колодязь? (Розповідав казки)

2.  Чому люди сумували у своїх хатинах на Острові Зелених Лук, і в Землі Заморській, і в Землі Загірній?  (Вони побивалися за своїми вкраденими дітьми)

3.  Про  що  знали  всі  жителі  країни?  (Що  Міо  повинен  врятувати  їх  від лихого лицаря)

4.  Що дала ткаля хлопчикам у дорогу? (Плащ і хлібину, яка втамовувала голод)

5.  Як називалися слуги лицаря Като? (Вивідувачі)

6.  Хто  допомагав  ховатися  дітям  від  ока  вивідувачів?  (Скеля,  дерева, птахи)

7.  Який  предмет  допомагав  таємному  спілкуванню  Міо  з  Юм-Юмом? (Сопілка)

8.  Хто викував чарівний меч проти Като? (Зброяр)

9.  Який предмет врятував хлопчиків від голоду у в’язниці? (Ложка,  яка  наповнювалася їжею)

10. Що  було  найнебезпечнішим  у  лицаря  Като?  (Залізний  пазур  замість руки)

11. Чого  прагнув  позбутися  Като  після  перемоги  над  ним?  (Кам’яного серця)

12. У кого перетворилися зачаровані птахи? (У вкрадених дітей)

 

 

Категорія: Читайлик | Додав: Anet2111 (13.04.2017)
Переглядів: 8731 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 244

Заставська Ганна Володимирівна
uCoz
счетчик посещений