Середа, 21.04.2021, 19:59
Вітаю Вас Гість | RSS

Статистика

Онлайн всього: 6
Гостей: 6
Користувачів: 0
Гості сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Методична скарбничка

Учитель року-2019

Запорізька хроніка конкурсу «Учитель року»

Вчитель інклюзивного класу

Фотоальбом

ІІІІ місце в ІІІ турі Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2019"

Практична робота: 1 частина. 2 частина.   ПроектПрезентація.   Урок. Конспект. Презнтація.   

Репортаж в новинах на телеканалі Z. Початок з 14 хвилини.

Перемога - шлях до успіху!

Визначено переможців конкурсу «Учитель року»

І місце в обласному етапі

Практична робота. Презентація.   Проект: 1 частина. 2 частинаПрезентація Урок.  Конспект.   Презентація.

Матеріали організаційно-методичної наради «Особливості проведення підсумкового етапу другого (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2019» для фіналістів конкурсу в Запорізькій області. 

26.02.2019 ЗАПОРІЗЬКІ ОСВІТЯНИ РОЗПОЧАЛИ БОРОТЬБУ ЗА ТИТУЛ «УЧИТЕЛЬ РОКУ-2019»

І місце в зональному етапі

Відеорезюме.  Портфоліо.  Відеозапис уроку.  Проект.

Інформаційна картка ...

УРОК НА КОНКУРС ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ "Учитель року-2019"

Номінація "Вчитель інклюзивного класу"

Навчальне заняття в інклюзивному класі з основ здоров'я "Права дитини"

Клас: 2 (В класі навчається 25 учнів: 13 дівчаток та 12 хлопчиків.)

Тема.  Права дитини

Мета: формувати уявлення про Декларацію, Конвенцію, права дитини; показати, що всі люди повинні у повсякденному житті поважати життя кожної людської особи без будь-якої дискримінації; з’ясувати обов’язки та права дітей; виробляти навички правомірної поведінки; виховувати самоповагу, почуття гідності й відповідальності за себе та за свої вчинки; виховувати людяність, чуйність, доброту.

Анотація: Вже другий рік я працюю в інклюзивному класі в тісній співпраці зі своїм асистентом Довгополік Мариною Володимирівною. Для участі в педагогічному конкурсі «Учитель року – 2019» ми вирішили зняти навчальне заняття з основ здоровя на тему «Права дитини».

          В цьому навчальному році стартувала реформа освіти, і хоча я працюю в другому класі, але намагаюся впроваджувати більшість ідей, стратегій та технологій НУШ.

          Для відеоуроку обрано форму  навчальне заняття, тривалість якого може коливатися від 35 хвилин до 1,5 години. Це заняття є не просто окремим уроком, а елементом цілісного тематичного дня. Тема розкривалася, поглиблювалася, закріплювалася і на наступних уроках. Фрагменти такої роботи  розміщено у відеододатках.

          Обрані форми роботи були цікаві та доступні дітям. На етапі мотивації було проведено «ранкове коло», інтерактивна вправа «долонька». На основі акровірша дітьми визначено тему уроку. Для відкриття нових знань організовано пошукову роботу: інтерв’ю, роботу зі словником, пошук інформації в інтернеті, групові дослідження. Для засвоєння нових знань використано хорове промовляння, робота в парі, перегляд відеоматеріалів. Осмислюючи матеріал діти працювали в мобільних групах: складали пазл, аналізували літературні твори, життєві ситуації, медіатексти. Узагальнення знань було організоване через методи «прес», «доповни речення», самостійну роботу. Рефлексія засвідчила інтерес дітей до цієї теми і позитивні враження від діяльності на уроці. Мета уроку реалізована.

         Дитина, що знаходиться на інклюзивному навчанні була залучена до різних активних форм роботи: брала інтервю, участь в інсценізації, працювала в групах. Для неї було продумане та організоване додаткове ілюстроване пояснення нового матеріалу; розроблена картка-опора для індівідуального завдання. Групам, в яких працювала дитина, асистент приділяла більше уваги.

Обладнання: пазли, лепбук, тлумачний словник, карточки 3 права, емблеми, маски, стікери, квіти з бджілками або метеликами, заготовки для методу прес, доповни речення, картки для рефлексії

Матеріали: конспект, додатки, презентація, відео до уроку

Фотоальбом: фотографії та відеозапис уроку

Урок надруковано в монографії "Інклюзивна освіта Запорізького краю: здобутки та перспективи розвитку"  ред.Т.Є.Гура, О.П.Аксьонова, ст.106

 

Наступна сторінка

Категорія: Методична скарбничка | Додав: Anet2111 (01.12.2018)
Переглядів: 642 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 244

Заставська Ганна Володимирівна
uCoz
счетчик посещений