Четвер, 21.02.2019, 22:45
Вітаю Вас Гість | RSS

Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Гості сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Методична скарбничка

Урок з навчання грамоти та англійської мови в 1 класі

Дата: 18.05.2018

Школа: Новозапорізька

Клас: 1 (28 учнів: 14-хлопчиків, 14-дівчат)

Вчитель: Заставська Г.В. та Шевченко М.П.

Предмет: українська мова та англійська мова

 

Тема: Тварини. Орфограма «перенесення слів із рядка на рядок».

 

Мета: повторити й активізувати лексичні одиниці теми; ознайомити з новими лексичними одиницями; змоделювати орфограму «перенесення слів із рядка на рядок»; формувати навички читання; розвивати аудіативні вміння; навчати монологічного й діалогічного мовлення; формувати навички правильної вимови звуків англійської та української мови; розвивати комунікативні здібності; прищеплювати дбайливе ставлення до тварин; виховувати толерантність.

 

Тип уроку: інтегрований (бінарний)

 

Обладнаня: презентація, основа для лепбука, кишеньки, малюнки тварин, сліди з написами, картки зі словами, складами та частинами, Теффі.

 

Хід уроку

І. Самовизначення діяльності

  1. Організаційне коло

Раз, два, час вставати

Один одного вітати.

Політаєм як пташата,

Пострибаєм як зайчата,

Біжимо як вовченя,

Пливемо як жабеня.

  • А жабенята тільки плавають?
  • Дії яких тварин ми імітували?
  • Давайте уявимо себе цими тваринами і привітаємось.
  • Як ви думаєте, яка буде тема уроку?

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Обєднання в групи
  • Пройдіть на свої місця. Що ви бачите на стільчиках? (сліди)

Сліди зі словами на звороті: слон (walk, run), жаба (swim, jump), риба (swim),  кінь (run, walk), птах (fly, walk)

  • Як ви думаєте, яка тварина їх залишила?
  • Об’єднайтесь в групи за слідами тварин.

 

  1. Створення проблемної ситуації
  • Що написано на звороті?
  • Може це назва? (ні)
  • Що ж будемо робити? (учні пропонують свої варіанти, один з яких покликати вчителя англійської мови)

 

  1. Навчальний діалог (розмова по телефону)
  • З чого потрібно розпочинати розмову по телефону?
  • Hello, Maryna Petrivna! It is…
  • Hello, … . What’s happened?
  • I need some help! У нас сліди тварин з англійськими словами. Допоможіть розібратися.
  • Ok! I’ll be right now.

 

ІІІ. Розв’язання навчальних задач

  1. Ілюстроване співвіднесення сліду тварин з їхніми назвами

Діти відгадують тварин за слідами, вчитель вивішує малюнки тварин на дошку.

  • Назвіть, будь ласка, сліди якої у вашої групи:

Слон              жаба             рибка            кінь        папуга

 

  1. Вивчення нових лексичних одиниць
  • Які питання у вас виникли?
  • Чи знаєте ви чиї це сліди?

Let’s remember these words in English!

Elephant        frog        fish         horse             parrot

 

  • Давайте подивимося, які слова записані на звороті?

Fly          run         jump             swim             walk

 

  • Я можу вам допомогти. Ці слова мають такий переклад: плавати, бігати, літати, стрибати, ходити.
  • Але я б хотіла, щоб ви самі здогадалися, що означають слова на слідах саме вашої групи.

 

  1. Робота в групах

Діти обговорюють в групах, яке значення можуть мати слова на картках.

Вчитель заслуховує відповіді учнів, вивішує словничок

Fly - літати

Run - бігати

Jump – стрибати

Swim – плавати

Walk – ходити

  • Я пропоную все, що ми будемо з вами сьогодні робити складати в різні кишеньки. (кишенька з слідами)

 

  1. Побудова речень про вміння тварин англійською мовою.

It can . Вчитель показує картку з твариною, а діти називають що вміє робити ця тварина. (Кишенька «can» і дві кишеньки з малюнками тварин та словами-діями)

 

  1. Фізхвилинка (відео)

 

  1. Робота над правилом «переносу слів з рядка на рядок»

Під час фізхвилинки вчитель на дошці вивішує картки-склади зі словами-назвами тварин, ілюстрації яких розміщені на дошці.

  • Діти, подивіться. Тефі вирішила підписати наші ілюстрації не тільки англійською, а й українською мовою. (ри-бк-а, жаб-ка, сл-он, кі-нь, па-пу-га).
  • Подобається вам, як вона це зробила?

Учні виправляють помилки, записують слова з правильним поділом до зошита. (Кишеньки Теффі)

 

  1. Моделювання правила
  1. Переносимо слова по складах
  2. Не можна розривати склад
  3. Не можна переносити 1 букву
  4. Не можна залишати 1 букву на рядку

(Клеємо на середину лепбука)

 

  1. Фізхвилинка (Демонстрація ілюстрацій)
  • Хто це?
  • Присядьте стільки разів, скільки в цьому слові складів.
  • Підстрибніть стільки разів, на скільки частин для переносу його можна поділити.
  • Що він робить?
  • Присядьте стільки разів, скільки в цьому слові складів.
  • Підстрибніть стільки разів, на скільки частин для переносу його можна поділити.
  • Який висновок можна зробити?

 

- А як ви думаєте, чи існують правила переносу в англійській мові?

 

ІV. Первинне застосування набутих знань

  1. Складання речень про інших тварин українською та англійською мовами
  • А чи тільки цих тварин ви знаєте?
  • Хто це? (Бджілка)
  • Що вона робить? (Літає)
  • Хто це? (Кенгуру)
  • Що вона робить? (Стрибає)

 

  1. Робота в групах: Поділ слів на частини для переносу

Команда отримує картки. Завдання учнів розрізати слова на частини для переносу.

  • Розмістить написи на аркушах. За потреби можете користуватися ножицями.

Бджілка літає.

Кенгуру стрибає.

 

V. Формування творчих умінь і навичок учнів

  1. Відгадування тварин. (Вчитель описує тварину завдання учнів відгадати про кого йдеться.)

It is green. It is big. It can swim and walk. (crocodile)

  • Що вміє робити крокодил?
  • Скільки складів в слові крокодил?
  • На скільки частин можна розділити це слово для переносу?

 

  1. Робота над текстом (додаткове завдання)
  1. Слухання англійського тексту за частинами.
  2. Читання українського перекладу.
  3. Коментар переносу слів.

 

  1. Складання тексту за ілюстрацією
  • Подивіться на малюнок. Давайте уявимо, яка б історія могла статися з цим крокодилом? Я почну…

На березі річки лежав великий зелений крокодил. …

 

VІ. Підбиття підсумків навчальної діяльності

  1. Рефлексія
  • Про кого ми говорили сьогодні на уроці?
  • Назвіть тварин українською та англійською мовами.
  • З якими новими англійськими словами познайомилися?
  • Яку роботу вони виконують? (Кишенька)
  • Яку орфограму допомогла нам вивчити Тефі?

 

  1. Завершення лепбука
  • Давайте подивимося, який гарний лепбук у нас вийшов.
  • Ви зможете за бажанням або потребою звернутися до нього в будь-який час.
  • А на уроці малювання ми його прикрасимо малюнками.

Запропонувати дітям подарувати лепбук їх однокласниці Діані, дитині з особливими потребами.

 

  1. Підсумкове коло (Гра про дії тварин англійською мовою)
  • Дії яких тварин ми імітували?
  • Давайте уявимо себе цими тваринами і попрощаємося.

 

Презентація

Фото

Категорія: Методична скарбничка | Додав: Anet2111 (20.04.2018)
Переглядів: 188 | Теги: англійська мова, бінарний урок, 1 клас, українська мова, Інтегрований урок, НУШ, навчання грамоти, урок | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Корисні програми
Інтернет без реклами
  • Блокувати рекламу Adblock
  • Наше опитування
    Оцініть мій сайт
    Всього відповідей: 91

    Заставська Ганна Володимирівна
    uCoz
    счетчик посещений