Субота, 17.04.2021, 17:21
Вітаю Вас Гість | RSS

Статистика

Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
Гості сайту

Каталог статей

Головна » Статті » Виховна робота

Читати далі

Виховання дітей  в сімї

(Батьківські збори в 2 класі)

 

В Україні завжди приділяли не аби якого значення вихованню дітей. Найбільш значущими вважали такі якості, як доброта, справедливість, любов до свого народу, батьківщини, працелюбність тощо.

Визначний вплив на розвиток особистості дитини, її виховання  відіграють родинні взаємини в сім'ї і відношення батьків до дитини.

Існує декілька різних стилів виховання і кожна сім’я в залежності від характеру батьків, індивідуальних особливостей дитини обирає, той стиль, який їй ближчий.

Авторитарний – де слово батьків закон, це стиль, при якому батьки віддають перевагу контролю, в разі крайньої необхідності дозволяють жорстке покарання. Авторитарні батьки –  не обов’язково диктатори й деспоти, вони можуть бути дуже люблячими і ніжними, але у стосунках з дитиною на перше місце ставлять свою потребу бути поруч, контролювати життя дитини, приймати за неї рішення.

Демократичний – батьки завжди пояснюють мотиви своїх вимог, іноді по декілька разів, влада використовується лише в міру необхідності; у дитині цінується як слухняність, так і незалежність; батьки встановлюють правила і твердо втілюють їх у життя, вони прислухаються до думки дитини, хоч і не діють виключно відповідно до її бажань; вважають найвпливовішим покаранням – лекцію або серйозну розмову.

Ліберальний - характеризується наданням повної самостійності дітям, батьки вважають, що це  сприяє успішному самовизначенню і формуванню відповідальної позиції особистості дитини, в дитині цінується її самостійність, незалежність; батьки намагаються уникати покарань.

Прошу Вас обрати квітку того кольору, якому відповідає Ваш стиль виховання і помістити її на нашій галявині:

Авторитарний - червона

Демократичний - жовта

Ліберальний – синя

Давайте Вашу «дорослу» галявину порівняємо з «дитячою»

 

Хотите ли вы, не хотите ли,

Но дело, товарищи, в том,

Что, прежде всего вы – родители,

А все остальное – потом.

Недарма, шановні батьки, сьогодні я вирішила провести наші батьківські збори разом з дітьми, адже, на  жаль статистика говорить про те, що час, який в середньому витрачають батьки на спілкування з дитиною становить приблизно 12 хвилин в день!

            З них 56 разів – звинувачує, 37 – наказує, 42 – умовляє.

 

Дуже часто ми з дітьми по-різному дивимося на одну і ту саму ситуацію

Я вчера в углу стояла,

Я наказана была.

А за что мне вдруг попало?

Так понять и не смогла.

Я на папиной «восьмерне»,

У стекла, ближе к рулю,

Нацарапала отверткой:

«Папа! Я тебя люблю!»

Нацарапала  красиво,

Фразу из красивих слов.

Разве это справедливо

Ставить в угол за ЛЮБОВЬ?

 

Сьогодні ми з вами підводимо підсумки роботи за 2 клас. І чомусь мені здається, що Вам набагато цікавіше буде почути про досягнення Ваших дітей, не мій сухий вчительський звіт з цифрами, а творчий, живий звіт Ваших дітей, які вклали в нього всю свою любов до Вас, старанність, свій талант!

 

Отже, ми почнемо з нашого шкільного життя і продемонструємо Вам кілька сценок:

  1. «Домашній твір»
  2. «Батьки Чомучки»
  3. «Портфель-теремок»

За період навчання в 2 класі ми стали більш організовані, дружні, зменшилася кількість конфліктів. Що дуже мене радує! Поведінка дітей покращилася не тільки на уроках, а й на перервах. Діти намагаються відповідально ставитися до своїх обов’язків. (Аналіз роботи самоврядування класу)

 

А от про що мріють Ваші діти Ви зараз дізнаєтеся з пісні, яку вони проспівають

Пісня «Вот бы стать мне друзья выше папы ростом»

 

 Тепер перейдемо до навчання.

Я хочу зазначити, що всі діти старалися, переживали за свої результати, намагалися їх підвищити, не всім це вдалося, в зв’язку з певними вимогами програми, критеріїв оцінювання, власних здібностей дітей. Але головне на мою думку, що вони не залишалися байдужими! І кожен, порівняно з початком року трошечки підріс, став кращим, розумнішим! Пам’ятайте про це, коли будете давати оцінку результатам їхньої роботи.

Берегите своих детей.

Их за шалости не ругайте.

Зло своих неудачных дней,

Никогда на них на срывайте.

Не сердитесь на них всерьез.

Даже если они провинились.

Ничего нет дороже слез.

Что с ресничек родных скатились.

Кожен з дітей описав свої враження від навчання в 2 класі, зазначив недоліки і вказав над чим йому ще треба попрацювати. Про це все Ви дізнаєтеся з листа, якого отримаєте разом з табелем, якщо відгадаєте малюнок своєї дитини.

(Вчитель демонструє малюнок сім’ї. Батьки вгадують чий це малюнок. Дитина отримує табель і вручає його разом з листом та малюнком батькам. Батьки дарують йому повітряну кульку)

Солодкий стіл і діти ідуть гратися на вулицю

 

ІІ частина

  1. Техніка безпеки на літніх канікулах (під розпис)
  2. Літній відпочинок дітей (заповнити бланк)
  3. Виступ психолога
  4. Організація Останнього Дзвоника 8.30. у п’ятницю. Святковий вигляд (діти танцюють танок Знань, мати при собі книжку)
  5. Завдання на літо: Проба Руф’є, що придбати (роздати), навчально-методичний комплект необхідний для навчання в 3 класі (під розпис)
  6. Ремонт класної кімнати

Категорія: Виховна робота | Додав: Anet2111 (26.09.2016)
Переглядів: 546 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Имя *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 243

Заставська Ганна Володимирівна
uCoz
счетчик посещений