Квест «Дружба»
Ранкова зустріч
Привітання
Діти витягують картку з формою вітання і вітаються з товаришем справа та зліва
Групове заняття. Обмін інформацією
Пошикуйтеся за зростом
Підніміть руку. Поміняйтеся місцями:
- Хто влітку був на морі?
- Хто їздив в гості до бабусі?
- Хто читав цікаву книжку?
- Хто грав в комп’ютерні ігри?
Щоденник новин
- Чому ви сьогодні прийшли до школи?
- Яким би ви хотіли, щоб був перший урок?
Оголошення теми
- Я вам пропоную гру-квест. А як вона називається ви дізнаєтеся виконавши всі завдання і зібравши букви, з яких складете слово.
Квест
Об’єднання в групи
Діти обирають стікери різних кольорів і об’єднуються в групи за кольором стікера.
На столі лежать 5 конвертів з маршрутними листами:
Назва станції
|
Місце розташування станції
|
Відмітка про виконання
|
«Цукерка побажань»
|
Наша класна кімната
|
|
«Дзвоник слів»
|
У бібліотеці
|
|
«Чарівні окуляри»
|
Наша класна кімната
|
|
«Мирилкове коло»
|
На подвір’ї школи
|
|
«Бульбашкова башта»
|
На тенісному столі
|
|
Станція «Цукерка побажань»
Обладнання: стікери, ручки, баклажка, гофрований папір, стрічка, скотч
На стікерах діти повинні написати побажання для своїх однокласників на навчальний рік
Зачитати іншим членам групи
Покласти стікери з побажаннями в баклажку
Використовуючи гофрований папір, та стрічки, утворити велику цукерку
За виконану успішно роботу діти отримують + в чек-листі
Станція «Дзвоник слів»
Обладнання: ребуси, шаблон дзвоника, фломастери, фарби, пензлики, стаканчик
Розгадайте ребуси: Перший Дзвоник, День Знань, Перше Вересня
- Які слова спадають вам на думку, коли ви чуєте ці словосполучення?
- Запишіть на дзвонику якомога більше слів пов’язаних зі школою та Першим Дзвоником.
За виконану успішно роботу діти отримують + в чек-листі
Станція «Чарівні окуляри»
Обладнання: шаблон дитини в окулярах, кольорові олівці, клей, кольоровий папір
Кожна дитина в групі отримує шаблон дитини в окулярах
Кольоровими олівцями потрібно намалювати в окулярах свої «Спогади про літо»
З кольорового паперу вирізати і наклеїти волосся, щоб утворилася дівчинка або хлопчик
Розкажіть про свої спогади іншим членам групи
За бажанням – розфарбувати. Зразок
За виконану успішно роботу діти отримують + в чек-листі
Станція «Мирилкове коло»
Обладнання: спортивний круг, повітряні кульки, нитки, фломастери
Вивчити мирилку:
Досить лаятись і злитись!
Ну, давай скоріш миритись!
Геть, образа відійди,
Жде нас дружба назавжди!
Розміститися всім дітям групи в середині спортивного круга
Розказати мирулку хором
Надуйте повітряні кульки
Прикрасьте їх малюнками смайлів, квіток, зірок тощо
Об’єднайте ваши кульки в один «букет»
За виконану успішно роботу діти отримують + в чек-листі
Станція «Бульбашкова башта»
Обладнання: мильні бульбашки, LEGO
Кожна дитина групи видуває мильні бульбашки по черзі
Інші рахують скільки вилетіло бульбашок за один видих
Порахувати скільки всього бульбашок видула команда
Візьміть стільки цеглинок скільки ви нарахували бульбашок
Побудуйте з них башту
За виконану успішно роботу діти отримують + в чек-листі
Рефлексія
- А щоб отримати останню літеру вам необхідно виконати спільну руханку.
Діти отримують букву «А»
- Складіть слово.
- Чому саме з цього слова я вирішила розпочати наш новий навчальний рік?
|